sobota, 9 czerwca 2012

Mój pierwszy post:)

Witam, witam :)
Sama nie wierzę,że piszę ten post, ponieważ bloga założyłam już dawno, ale
jakoś brakowało mi odwagi na jego prawdziwe rozpoczęcie.
Niby dziś zwykły dzień, ale może to mnie się akurat poszczęści w 
losowaniu  Candy u Magdaleny
A do wygrania naprawdę perełka, która wstrząsnęła blogowym światem.
Oto ona:

Ach, byłoby po prostu zbyt pięknie, gdybym to ja okazała się tym szczęśliwcem, do 
którego powędruje ten boski mebelek.

Kilka słów o mnie:jestem zapaleńcem z artystyczną duszą.
Zafascynował mnie blogowo-wnętrzarski świat.
Przez ponad rok byłam tylko obserwatorem,aż któregoś
dnia wzięłam się nieśmiało do roboty i wprowadzałam powoli zmiany do naszego
mieszkanka. Kiedyś całe otoczenie urządziłabym najchętniej w IKEA,a teraz
rozglądam się wśród staroci, meblach z Holandii i Niemiec.
Pewnie, że IKEA ma wiele nieśmiertelnych perełek,ale
znaleźć gdzieś za bezcen np.malutki stoliczek w opłakanym
stanie i samemu go przerobić-bezcenne:)

Dziękuję wielu Blogowiczkom, które natchnęły mnie swoją pracą i 
pomysłowością.Codziennie zaglądam na moje ulubione blogi, z których nieustannie
czerpię inspiracje.Może z zabraniem się do roboty mam niemałe problemy,
ale w głowie mam plaaaanóóóów a planów:D

Mam nadzieję,że prowadzenie bloga mnie trochę zmobilizuje.

Uwielbiam też blogi kulinarne, dzięki nim zaczęłam kombinować w 
mojej malutkiej kuchni. Będę zamieszczać również moje
ulubione przepisy.
ZAPRASZAM:)


5 komentarzy:

  1. Dzięuję za słowa otuchy :) z czasem może wyzdrowieję, nie jest to pewne, ale muszę zacząć uporządkowywać swoje życie póki czas. Z tego co napsiałaś w tym poście wnioskuję, że mamy wiele wspólnego, uwielbiam stare rzeczy ah. pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, czekam na dalsze treści :) Zajrzyj też do mnie www.creativestation-szczecin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ...powodzenia życze
    Pozdrawiam serdecznie Baśka

    OdpowiedzUsuń
  4. i nastała cisza na blogu :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiadał się fajny blog! wracaj :>

    OdpowiedzUsuń